Click to order
ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ
Total: 
Ваше імя та прізвище
Ваш Email
Ваш телефон
Доставка Новою поштою
Коментар
Payment method
Close
У вас виникли питання?
Я погоджуюсь з умовами політики конфіденційності
Малий турнір 3-5 команд
Ваше імя та прізвище
Ваш телефон
Ваш Email
Коментар
Відправте замовлення і ми зв'яжемось з вами для погодження усіх деталей.

Розробка корпоративної настільної гри-симулятора

850 000
грн.
Розробимо на замовлення симуляційну гру для потреб вашого бізнесу. Як мінімум - це ексклюзивний сувенір для ваших віп-клієнтів та партнерів. Але це тільки мінімум. Симуляційні ігри в першу чергу мають дуже утилітарну та прагматичну функцію.
Своя настільна гра-симулятор для і про ваш бізнес це:
  • автоматизація процесу навчання, спрямованого на формування більш ефективних моделей, зразків поведінки в персоналу чи-та клієнтів і партнерів;
  • радикальне прискорення інтеграції нових працівників в колектив та бізнес-процеси;
  • діагностика персоналу як на етапі набору так і протягом усього часу розвитку команди;
  • масштабування навчання в умовах обмежених часових ресурсів та карантинних обмежень;
  • дослідження корпоративної культури та взаємозв'язків організації з середовищем;
  • можливість переглянути бізнес-процеси, щоб їх автоматизувати чи відмовитися від непотрібних чи шкідливих практик.
Розробка власного освітнього інструменту у форматі
гри-симулятора дає ряд конкурентних переваг:
Працівники краще розуміють внутрішні бізнес-процеси, їх взаємозв'язок і бачать усю картину цілком.
Під час розробки концепції, ми намагаємось зрозуміти як функціонує система, якого типу інформацію вона збирає, з якими групами стейкхоледрів вона взаємодіє, де, зрештою, є "вузьке горло пляшки" через яке падає продуктивність. Що цікаво, під час такого аналізу логічно можуть з'явитися думки про зміни у політиках, процедурах, структурі в цілому, наборах функцій у персоналу… Щось можна відкинути, а в щось краще вкласти ресурс. Інколи може з'явитися бажання все закрити або ж переписати все з нуля.
01
Працівники краще розуміють потреби цільових груп в контексті всього бізнесу.
Під час розробки концепції гри, ми обов'язково аналізуємо групи стейкхолдерів з точки зору їх поведінкових моделей і життєвих установок в контексті бізнесу. Це групова вправа, яка часто показує:
  • наскільки добре працівники знають того, хто їм платить зарплату – свого клієнта;
  • наскільки критично працівники ставляться до себе, відповідності своїх навичок цілям бізнесу, власної продуктивності в контексті бізнесу;
  • приховані конфлікти всередині організації
  • реальне лідерство та готовність брати на себе відповідальність окремими працівниками (хто насправді керує фірмою поки директор у відпустці?).
02
Інструмент постійного навчання без тренера з ефектом масштабування.
Якщо ти вмієш читати, ти читаєш інструкцію і використовуєш цей інструмент для прокачки навичок за призначенням. Якщо ти не вмієш читати, то жоден інший інструмент тобі точно не допоможе (хіба батіг). Мозок людини так влаштований, що ігровий досвід він сприймає як життєвий. Тому навчання через гру так легко "заходить", воно не викликає спротиву типу цього "ой, всі ці тренери та експерти такі розумні – ми ж на практиці краще знаємо… в нас тут дуже специфічні люди і своя атмосфера".
03
Акумуляція ключових знань та експертизи компанії в доступну, мобільну форму – коробку.
Легше тиражувати, перевозити, масштабувати, вносити правки, пояснювати новачкам тощо. І головне – Ваш внутрішній організаційний «тренер» завжди під руками, його не треба годувати, платити гонорари, селити у дорогому готелі. Він просто є , він заточений під Ваш бізнес.
04
Швидкі кадрові рішення.
Гра створює свою тимчасову реальність. Ігрового часу достатньо, щоб зняти "маску" буденного життя, але замало щоб згенерувати нову. Люди в грі проявляють усі свої приховані якості. Ось і вирішуйте після цього – взяти на роботу, звільнити з роботи, перевести на іншу ділянку, підвищити по кар'єрній драбині чи понизити.
05
Проте треба пам'ятати, що розробка власного ігрового освітнього акселератора вимагає від власника бізнесу (менеджера процесу) сміливості, відкритості, чесності перед собою, терпіння і все-таки треба мати ресурси на розробку.
Вартість розробки
850 000
грн.
Що входить у вартість?
  • 3-денна майстерня з розробки концепції гри спільно з ключовим персоналом (група до 7 осіб).
  • Розробка базового прототипу.
  • Тестування прототипу командою розробки та ключовим персоналом замовника.
  • Ітераційне вдосконалення-тестування до виходу у відкритий тест.
  • Виробництво тестової партії (10 примірників) для відкритого тестування з персоналом чи-та клієнтами і партнерами.
  • Навчання ключового персоналу як використовувати продукт.
  • Річна підтримка, консультування.
  • Моніторингове дослідження змін (опційно).
Виробництво промислової партії обговорюється додатково.
Зрештою, якщо Вас цікавить розробка свого освітнього інструменту в своїй сфері, Ви можете зв'язатися з командою ТзОВ "Світ Громад" і отримати консультацію.
Великі справи починаються тут