Тематика
Використання ігрових методів для швидкого залучення учнів старших класів для: ● розвитку лідерських якостей;● розширення соціального капіталу в громаді;● превенції та протидії булінгу;● розвитку критичного мислення та емоційного інтелекту;● формулювання, тестування та поширення власних ідей місцевого розвитку;● фандрейзингу та впровадження проектів.
Для кого?
Для старшокласників шкіл, які в процесі акселерації також залучатимуть:
● вчителів;
● депутатів міської ради;
● представників громадських організацій;
● батьків;
● підприємців;
● осіб з інвалідністю.
Що забезпечує високу включеність і залученість учасників
● Гра та змагальність процесу.● Навчання та робота в групі.● Системна комунікація (онлайн)/ консультації.● Наявність команди та лідера (ініціатора).● Приз наприкінці + можливість отримати найсвіжіший примірник гри-симулятора "Світ Громад".
Тривалість
3-5 місяців (дизайн/адаптація програми, відбір команд, змагання, підбиття підсумків та підготовка звіту)*
● Залучення учасників: 1-2 місяці.
● Відбір команд: груповий онлайн-пітч: 1 місяць.
● Програма акселерації: 1-2 місяці.
*подовжена тривалість доцільна в умовах карантинних обмежень.
Що входить у вартість:
● Дизайн/адаптація акселераційної програми, залежно від тематики та цілей замовника. ● Адаптація тренінгових матеріалів для проходження програми (челенджу) для 20 команд, ≈ 100 учасників на платформі woc.org.ua. ● Координація, навчання та підтримка учасників на платформі woc.org.ua.
Механіка впровадження програми
1. Консультації з замовником: погодження цілей програми; дослідження тематики та особливостей роботи з цільовою групою.
2. Залучення учасників програми. a. Оголошується Кубок мера. б. Формуються та зголошуються команди. Проходить первинний відсів за формальними ознаками (кількість та склад команд, вчасна подача реєстраційної анкети, реєстрація на платформі WOC [online]). в. Команди, які виконали формальні вимоги проходять он-лайн співбесіди.
3. Адаптація завдань до цілей замовника тематичної акселераційної програми, залежно від результатів роботи з замовником. Приклади можливих завдань: ● формування команди: кіноклуб, спільне навчання на курсі майстра гри,дослідити наявність у своїх шкільних туалетах туалетного паперу та мила, дізнатись чому їх там немає, який механізм їх потрапляння, які санітарні вимоги і хто це має контролювати;● дізнатись розмір статті міського бюджету на молодіжні програми, дослідити механізм формування цієї статті, чому саме стільки, від чого це залежить, як можна на це вплинути;● дослідити рівень цифрової навички у вчителів власної школи, дізнатись про програми та курси підвищення кваліфікації вчителів саме з питань цифрових технологій.
Завдання з діючої Summer Youth Acceleration Programme (для перегляду потрібна реєстрація на ресурсі).
4. Підготовка учасників перед початком програми - освоєння технології проведення гри-тренінгу "Світ Громад" для налагодження контакту з представниками команди чи іншими залученими сторонами.
5. Проходження завдань програми у вигляді ігрового змагання між командами. a. Завдання програми є практичними - передбачають здійснення учасниками низки дій, пов'язаних з тематикою проєкту, у реальному житті та рефлексії для закріплення результатів. б. Кожне завдання оголошується у визначений наперед день та час і має обмеження по строках виконання від 24 до 72 годин (в умовах карантину час можна подовжити). Завдання оголошуються відомими та цікавими людьми, що підігріває інтерес учасників та утримує їх в "грі" (депутати міської ради, міський голова, впливові громадські діячі).
Очікувані результати
● Залучені 100 старшокласників, 40 вчителів, понад 100 інших дорослих на різних етапах виконання завдань змагання (депутати місцевої ради, підприємці, священнослужителі, пенсіонери);
● Принаймні 10 команд після завершення змагання продовжують вести активну діяльність в шкільних спільнотах;
● Впродовж програми замовник отримує змогу ідентифікувати, відібрати та залучити нових, агентів, волонтерів, майбутніх активістів чи працівників.
● Живе дослідження реальних проблем, які турбують молодь та шкільне товариство, що можуть бути ними ж вирішені при незначній зовнішній допомозі.
Summer Youth Acceleration Programme
Літня програма для амбітної молоді — школярів, студентів, працівників органів самоврядування, підприємців, активістів та небайдужих громадян — Донецької, Запорізької та Луганської областей, яка комбінує онлайн- та офлайн-формати гейміфікованого навчання, саморефлексії, дослідження себе та свого оточення.
Замовник: ПРООН, проект «Підтримка ЄС для Сходу України – відновлення, зміцнення миру та урядування».
ActivEast
Акселераційна активність, спрямована на навчання учасників в онлайн-формі для впровадження ними локальних міні-проектів у реальному житті. Має ефект змагальності, завдяки якому до спільної активності є змога підключати широке коло жителів громади. Довготривалість процесу дозволяє налагодити тісний контакт з учасниками, виявити істинні мотивації та потреби.
Замовник: проект USAID Демократичне врядування у Східній Україні.
Політичні бонуси
● такий дизайн програми дозволить органічно залучати і працювати в шкільноу середовищі без набридлого пафосу, лінійок, офіційних нудних заходів;● усі інформаційні матеріали позначаються позначкою "за підтримки ХХХХ";● за потреби і за можливості при карантинних обмеженнях, після програми можна провести спільний офлайновий інтеграційний захід для переможців та найактивніших учасників змагання під керівництвом та на запрошення міського голови з персональним врученням власне самого "Кубка мера".